Anketa

Imate li previše kilograma, jeste li zadovoljni s težinom?

da
0 (0%)
ne
1 (33.3%)
između
0 (0%)
idealno
2 (66.7%)

Ukupno Glasova: 3

Autor Tema: Idealna težina  (Posjeta: 1033 )

Offline Ratnik svjetlosti

  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 5.627
  • I sa sobom treba znati biti u ratu i miru.
Idealna težina
« : 02 Lipanj 2011, 19:51:27 poslijepodne »
 7 savjeta za bolje topljenje masnoća

Već samo male promjene u Vašim navikama mogu oživjeti Vaš metabolizam

Ako pokušavate mršaviti duže vrijeme, siguran sam da ste dobro informirani o svemu, probali već razne dijete, pročitali vjerojatno i nekoiko knjiga o mršavljenju ili nabavili nekoliko sprava koje su trebale donijeti tako dugo očekivani napredak u skidanju kila. Možda znate, čuli ste ili vidjeli nekoga tko je vidljivo gubio kilograme, a uvjerava Vas da nije na nikakvoj dijeti nego je samo izbacio gazirana pića i hoda desetak minuta više svaki dan.

Takve i slične male navike koje će te malo promijeniti pomoći će Vam da mršavite jednostavnije ubrzavanjem metabolizma te tako trošiti više kalorija.

1) Više se krećite
Ako samo sjedite, jedna trećina kalorija će ostati nepotrošena. Ugrabite svaku priliku za kretanjem. Ustanite, otiđite do prozora, aparata za vodu i slično. Trik je biti pokretan kad god je to moguće. Bilo kakvo kretanje je bolje od nikakvog kretanja čak i ako su kretnje u mjestu. Na primjer:

Ustanite i istegnite se.
Pomicanje glave u lijevu pa u desnu stranu ili napred nazad
Kod telefoniranja ustanite i malo promijenite položaj (korak u stranu)
Ako koristite automobil, gdje god da idete, parkirajte čim dalje (ako ne morate nositi nešto teško)
Više koristite javni prijevoz.
Koristite stepenice umjesto dizala.

2) Jedite malo, ali često

Mali obroci svaka 2 do 4 sata držati će Vaš metabolizam uvijek u pogonu, a osim toga i Vaše tijelo troši energiju na probavljanje te hrane.

3) Jedite masnoće

O, da. Dobro ste čuli. Našem tijelu su masnoće potrebne za normalno funkcioniranje. Ali ovdje govorimo o zdravoj masnoći u zdravim količinama. Pokušajte u Vašu svakodnevnu prehranu uključiti laneno ulje, maslinovo ulje, ulje sjemenki konoplje, meso lososa i tune, avokado te orašaste plodove i sjemenke.

4) Pijte hladnu vodu

Hladnu vodu koju unosimo u sebe, tijelo mora zagrijati na svoju temperaturu te tako dodatno trošiti kalorije. Ali ovaj savjet koristite samo kada pijete vodu van obroka. Uz uzimanje jela ne bi trebali piti hladnu tekućinu (koliko god to pasalo) jer ukručuje masnoću iz hrane koju ste pojeli te usporuje probavu. Znači, piti hladnu vodu van obroka.

5) Vježbe sa utezima

Trening sa utezima pojačava vaš metabolizam na više načina. Dizanjem utega ćete izgraditi mišićno tkivo. I nakon vježbanja mišićno tkivo će biti metabolički aktivno i kao takvo pomaže u povećanom izgaranju masnoća u tijelu.

6) Začinite se

Korištenje ljutih začina može ubrzati Vaš metabolizam, naravno, u u mjerenim količinama. Ne volite ljute začine? U redu, uzmite pola žlice cimeta dnevno i time pojačajte svoj metabolizam i stavite razinu šećera u krvi pod kontrolu.

7) Jedite više proteina

Razgradnja proteina zahtijeva više složenih kemijskih procesa u vašem tijelu kako bi ga se probavilo i koristitilo kao gorivo. Na primjer, 100 kalorija od proteina može potrošiti i do 30 kalorija u procesu razgradnje i probavljanja. Protein se također i duže probavlja te ste duže siti, a pomaže i pri stabilizaciji šećera u krvi na duže vrijeme. Uključite proteine u vaše male zalogaje tijekom dana i potrošite još malo dodatnih kalorija.

Ove sitne ispravke u Vašoj svakodnevnici mogu, dugoročno, dovesti do vidljivog gubitka težine.  Potpunim mjenjanjem životnih navika u prehrani i kretanju osiguravamo sebi ljepši i zdraviji izgled te, usvakom slučaju nezamjenjivo, dobro zdravlje.


Offline Ratnik svjetlosti

  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 5.627
  • I sa sobom treba znati biti u ratu i miru.
Odg: Idealna težina
« Odgovori #1 : 17 Kolovoz 2011, 15:15:34 poslijepodne »
Zapravo me zanima povećanje mišićne mase. Strateški plan dugoročno uključuje pripreme ovog tipa:

http://www.youtube.com/watch?v=NIXIfEDOxwk&feature=related