Autor Tema: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010  (Posjeta: 77017 )

Offline tifoz

  • Tek se pojavio na forumu...
  • Postova: 15
Novosti iz Slobodne Dlamcije - reakcije; Vlahušić:Ne ostavljajte Dubrovnik na ..
« Odgovori #150 : 21 Listopad 2009, 18:52:01 poslijepodne »
http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/75183/Default.aspx

ČVOR ČEVELJUŠA

NAJJUŽNIJA ŽUPANIJA NA KOLJENIMA ZBOG AUTOCESTE Vlahušić: Ne ostavljajte Dubrovnik na cjedilu!; Ploče: neće biti novca

Dijelovi članka:
Pozivam Vladu da ne zaustavlja projekt izgradnje autoceste prema Dubrovniku kod Vrgorca, nego da nastavi s radovima. Grad Dubrovnik spreman je odreći se nekih svojih kapitalnih projekata ili prodati nešto od svoje imovine kako bi pomogao financiranje prometne infrastrukture − rekao je Vlahušić, dodajući da je osiguranje dolaska većeg broja turista u Grad prioritetni interes...

Samo Grepo zna:  ‘Sv. Ilija’ ide dalje

Neka novine pišu i neka govore, ali ja sam duboko uvjeren i za to imam i pouzdane informacije da će se svi projekti HAC-a kresati, osim Tunela ‘‘Sveti Ilija’’ kroz Biokovo. On ide do kraja - riječi su Ljube Grepe ‘‘oca tunela’’, kako ga nazivaju brojni stanovnici Zabiokovlja. - Mislim da je realnost trenutačna obustava radova na tunelu...

Kriza još nije stigla  do gradilišta u Komarni

Ogorčenje u Dubrovniku

Ako itko išta zna nek javi???






Offline Zavelim

  • Forumski mudrac...
  • Gožđeno pero foruma
  • *
  • Postova: 3.294
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #151 : 18 Studeni 2009, 08:38:48 prijepodne »
recesijske škare zaprijetile proboju biokova
DALMACIJA NA NOGAMA (II) Stanu li radovi na tunelu ‘Sv. Ilija’, Imoćani će štrajkati glađu


Tunel je san brojnih imotskih generacija, pa neki najavljuju da će se, ako se radovi prekinu, utaboriti pred ulazom u tunel i prosvjedovati 
Piše Braco Ćosić / EPH


 
Vijest pristigla iz izvora bliskih Hrvatskim autocestama, ali i Vladi RH, o tome kako će recesijske škare zahvatiti i tunel “Sveti Ilija” kroz Biokovo, digla je Imoćane na noge.

I nedavno je slična vijest doprla do njihovih ušiju, ali brzo su se smirili jer je potvrđeno da gradnja tunela ide do kraja. Unatoč tome što se u Hrvatskoj, kad je u pitanju kresanje investicija, situacija mijenja iz sata u sat, najnovija vijest mnoge je iznenadila.

Kako doznajemo, tunel će biti probijen do kraja ove godine. “Konstruktor”, koji buši tunel s južne strane, iz smjera Basta, ima još nekoliko stotina metara kako bi se spojio s probojem sa sjeverne strane na kojemu su radili radnici “Hidroelektre niskogradnje”.

Radnici zagrebačke tvrtke prestali su s bušenjem još prije nekoliko mjeseci jer su svoj posao odradili u predviđenom roku, izbušivši 2300 metara. Sada su u fazi postavljanja betonskih oplata i uređenja podzemnih instalacija. Zapravo, pripremaju tunel za njegov konačan završetak.

Prema predviđanjima stručnjaka, ako se nastavi sadašnjim tempom i bez prekidanja radova, tunel bi bio u funkciji pred kraj 2010. godine.

No, sve to pada u vodu ako se radovi prekinu nakon njegova proboja, a ta je opcija vrlo izgledna i nije beznačajna za Imoćane, koji u tunelu vide i konačan izlazak iz zaostalosti.

Uostalom, tunel je san generacija, pa je i vijest o prekidu radova poremetila imotsku svakodnevicu. Ide se toliko daleko da su mnogi spremni, prekinu li se radovi, utaboriti se pred ulazom u tunel i prosvjedovati, bude li potrebno, i kolektivnim štrajkom glađu.

Konzerviranje tunela skuplje od njegova dovršetka

Samo tako bi se, kažu, otvorile oči Vladi RH da jednom konkretno pomogne Imotskoj krajini.

Sve dosadašnje pomoći nekada najzaostalijem području Hrvatske bile su simbolične, i to za stvaranje osnovnih uvjeta za život, izgradnjom vodovoda, telefonije i javne rasvjete.

Prometna izoliranost velikog dijela Imotske krajine i dalje je problem, i bez tunela i spojne prometnice od Imotskog do čvorišta Zagvozd, tugu na jugu imat ćemo i dalje, vele Imoćani.

Kako tvrde stručnjaci, konzerviranje radova u tunelu, u fazi kad bude probijen, koštat će više nego da se kompletno dovrši sa svim pristupnim prometnicama. U Imotskoj krajini nadaju se da će to uvidjeti i krizni stožer Vlade RH.



Sanader: Taj projekt ne smije stati
Moram priznati da do mene nije došla ta vijest, no ukoliko je točna, mislim da i Županija treba reagirati i ne dozvoliti da taj projekt stane,jer je on i prema strategijskom razvoju županije, vrlo bitan, ne samo za Imotsku krajinu, već i za veliki dio Makarskog primorja - riječi su župana Ante Sanadera.
 

Offline Zavelim

  • Forumski mudrac...
  • Gožđeno pero foruma
  • *
  • Postova: 3.294
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #152 : 18 Studeni 2009, 08:42:07 prijepodne »
Citat:
Kako tvrde stručnjaci, konzerviranje radova u tunelu, u fazi kad bude probijen, koštat će više nego da se kompletno dovrši sa svim pristupnim prometnicama. U Imotskoj krajini nadaju se da će to uvidjeti i krizni stožer Vlade RH.

Zna li iko išta o cijeni konzerviranja radova u tunelu?

Offline boboim

  • Ne može bez foruma i obrnuto...
  • Postova: 693
  • ništa ne zna, ništa ne čita...
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #153 : 18 Studeni 2009, 09:42:23 prijepodne »
Načuo sam nešto o konzerviranju paprika, ali tunel  :hm

Offline glonga

  • Forumska Al-tipkovnica
  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 10.154
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #154 : 18 Studeni 2009, 12:30:46 poslijepodne »
Zna li iko išta o cijeni konzerviranja radova u tunelu?

Cijene u hrvatskoj tunelogradnji su od austrougarske metode bile stabilne.
Ondak su uletili nakvi Đuđuli tako da tu više ni Bog Otac ne zna koliko šta košta, vridi ili more koštat, pa tvrdnja o cijeni konzerviranja koja je veća od cijene koštanja dovršetka može biti istinitom.

Koje je više qrac tim Đuđulima s monopolima? Uzbucali su cijene na tržištu ko vepar krumpirišće.
Gledam sinoć onog udžbeničkog mogula. Slovarica (bukvar, za bosance) mu nema jedno slovo, ni po jada da je to jedino učilo s greškom i greškama, a on s bukvara, na upit, skrenu na Meštrovića, Vrdoljak je mila majka zlobnu novinaru.

I šta ste više pali po tomu tunjelu?
Samo će veća gužva bit na magistrali i u potrazi za parkingom po makraskoj rivijeri - bi će više beštimlje i bi će isplatnije iznajmljivat parking prostor u Mrakaskoj nego apartmane. Sračunaj 1x parking kvadrata koji puno manje košta nego kvadrat apartmana, ne mora bit ni asvaltiran x 1 sat x 10 kn, ni minjat lancune, ni koltrine od puta
A ne vidim da su Gornja Brela, Gornjr Tučepi, Gornje Igrane... Duge Njive ubrale ikakav komad kolača od gužve na rivijeri pa ne virujen da će i Zagozd.

Da je tunjel za Split, a nije, ajde neka. Ovako je tunel za nigdi između Omiša i Makarske. Ne š ti promjene ka se pušće u promet. Kad su krajina i rivijera mogle bez njeg do postindustrijskog doba, sad baš ničem ne služi.
Misao da ćete brže doć do vode liti i bućnut se - okačite mački o rep, gužva na magistrali i potraga za parkingom produljit će vam trajanje vožnje u odnosu na današnje.
Ali zimi š moć sletit učas.

Neke netransparentne troškove u ovoj godini će tribat iz nečeg pokrit, a ne mogu se baš razbacat na puno tunela ni drugih bauštela.
« Zadnja izmjena: 18 Studeni 2009, 12:45:36 poslijepodne glonga »

Offline Zavelim

  • Forumski mudrac...
  • Gožđeno pero foruma
  • *
  • Postova: 3.294
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #155 : 18 Studeni 2009, 13:01:36 poslijepodne »
Jopet džudžuli krivi za sve makinacije u ovoj državi. Pa ne more to tako više.

E da se pokojni Ilija digne i vidi šta nan rade.  :mirbi

Offline glonga

  • Forumska Al-tipkovnica
  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 10.154
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #156 : 18 Studeni 2009, 13:08:25 poslijepodne »

Vidiš, meščini da ti prethodnim pitanjem o cijeni koznerviranja paprika i dugih cijevi u svoje ime a za njijov račun ispipavaš javnost koja bi to cina konzerviranja mogla proć a da javnost ne praši.

Ne b me čudlo da je tako.

hehehe
Đava bi ti zamirijo, nego ako sondiraš javnost za tuđi račun, gledaj dobro naplatit, dobro, i osigurat pouzdanost i pravodobnost naplate...

A jeto ovi vorum je kriv što su cijene od prve autrijske metode do praktično jučer bile stabilne, a sad se ne zna ni ko pije, ni pošto piva u Pešti

Ako te zanimaju Đukanovske "standardne" cijene, net imaš, a ni IGH ti nije doleko. Knjige OTU (Opći tehnički uvjeti za radove u cestogradnji) su ti u pdf formatu dostupne online. Svjež Bilten Đukanovog komiteta s cijenama isto moš nać na netu nelegalno ili u IGH i okolo legalno, (Bilten sa "standardnim" jediničnim cijenama radova opisanih u OTU knjigama). OTU sam po sebi nema neke veze sa stvarnom tehnologijom i strukturom troškova, Bilten ni pogotovo.

To su komunistički mastodonti u građenju ko što je Fina u finacijama i to ti znade svaki imacki bauštelac za razliku od svježih studenata i srednjoškolaca u Rvackoj u toj jarcitektonskoj i građevinskoj struki jer se tu još struktura cijene radi i mladi stručnjaci uče po komunističkim zasadima i direktivama Komiteta Đukan-Radić... i sedam sekretara patuljaka rvacke gradbe i građenja
Nema Plümecke u Njemačkoj džaba 26 izdanja, ne daj Bože da ga se Ante Udžbeničar dostre u prijevodu, sj3ba gi ga ki Panto pitu pa nek Johnny Štulić piva o krivom srastanju.
http://www.buchspektrum.de/bestellen.asp?isbn=3481004745

Pokoj duši pokojnom Iliji, nu da se digne meščini da bi ljucki ko što je i red i običaj počejo rešavat od svoje avlije pa dalje rodbinskom crtom po krvi i tazbini, po frontu i po dubini

Pazi što želiš, šta š ako ti se želje ostvare
« Zadnja izmjena: 18 Studeni 2009, 13:46:42 poslijepodne glonga »

Offline likarija

  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 2.599
  • Nu me!
    • Oldtimer klub Zagreb
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #157 : 18 Studeni 2009, 14:25:16 poslijepodne »
Načuo sam nešto o konzerviranju paprika, ali tunel  :hm

Kolika bi tegla tribala zato.....? :spidom

 ;D ;D
:starac

Offline andjeo gabriel

  • Ne može bez foruma i obrnuto...
  • Postova: 788
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #158 : 18 Studeni 2009, 14:31:27 poslijepodne »
Digdi kamen okrenen tužan i pristrašen nazad ga vratin -?

Offline glonga

  • Forumska Al-tipkovnica
  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 10.154
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #159 : 18 Studeni 2009, 14:50:59 poslijepodne »

E jesi strašiv i tugaljiv, malo ti se oće

Pa zar nisi čujo od stariji da brez valjana razloga i potribe ne valja valjat stine.
Ako š odajuć za blagon sist i počinit na kamenu neživcu triba po nauku starijizi dobrin šćapon privrnit kamen jerbo te uvik zmija more ujst da ne rečen ćonit za guzicu ako si sritan ja l' za čunu ja l' ono malo ženske sramote ako si baksuzan ja l' baksuzna.

A zašto mi se čini da si tijo reć "digod, di-god, gdje god" a ne digdi "di-gdi" kojeg mnogi češće tumače kao "gdjekad, gdješto, gdje-kad" nego "gdje god".

I prigodna momačka

Moje male gaće digdi-digdi
volijo bi da ji nema nigdi.

Briga njega oće li mala naladit pribor za rađanje i oplodnju i čija žena rodila pištol

A nešto mi se čini i da si vitak za razliku od predodžbe o bucmastim anđelima po zasluzi svekolikoga slikarstva.
Jerbo kad insan uvečer pane na ognjišće u gnjizdo gladan žedan i umoran, ako i okrene oči od modernog ognjišća s temperaturom boje od 8500 Kelvina, zaboravi začepit uši pa mu nako gadljivu u po zalogaja glupavo derle još glupljih roditelja s državne daljovidnice govori:
— Idem kakati kod Damira... — za njim ona mala glupačica učeno raspravlja o čvrstoći kakice svoga peseka, pa ti večeravaj ako moreš, a daljinski na trosjedu
— Šta me briga di š kakat. Seri i šuti, sve ako š u gaće. Ako ti ne vidiš da jiden, mačka li ti piterina, znaju li urednici uru od večare, i mačku bi piterinu iznili na ekran da ona sama po sebi nije jedan od najgrdniji ljucki organa na oči... Mare, Mare, nbale te pare

Šta bi tek da mu se z(d)laka okolomota
« Zadnja izmjena: 18 Studeni 2009, 15:38:23 poslijepodne glonga »

Offline glonga

  • Forumska Al-tipkovnica
  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 10.154
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #160 : 18 Studeni 2009, 16:31:47 poslijepodne »

Još jedna o paradigmi Plümecke u određivanju cijene građevinskih radova.
Imoćanima bauštelcima nisu na bauštelama baš mogle promaknut korice ove knjige da ji ne vide, nisu se baš izminile u 26 izdanja.
Nosa ji je i indžilir i gazda i bauvirer i baulajter pa i poneki pulir/palir/pulija pod rukon po baušteli ili ji drža na stolu a ne na polici u paščari.



A more bit da im nisu promakli ni dijelovi sadržaja ili čitav sadržaj, barem nekima. 34 stranice 26-og izdanja dostupne su online na web adresi http://www.buchspektrum.de/bestellen.asp?isbn=3481004745

Mi mijenjamo korice i naslove, a sadržaj ostaje isti. Još se nastojimo vidit uspješnima i arlimo se kad uspijemo korice i/ili naslov prominit.

Švabo mijenja sadržaj, a ne kreće baš u korice i naslove. More bit da su mu društvo i ekonomija i zbog tog napridniji.

U njemačkom selu Schrotzberg na željezničkoj kolodvorskoj zgradi je natpis uklesan goticom prije 200 godina i danas je u uporabi putnika i osoblja Deutsche Bundesbahn-a.
Kod nas najstariji natpis koji još ima uporabnu vrijednost ne broji ni desetak godina. Bez obzira što iza table sjede stari ljudi u starom habitusu i ne djeluju kako bi trebali. Ljudi koji djeluju po starim navadama stečenim u zadnjih 200 ili zadnjih 50 godina i užancama koje ne mijenjaju nikako. Važno je tablu prominit.
Ne će se to lako prominit za mog i tvog života.
Najbolje bi mi bilo otvorit pismoslikarsku radnju i zadračit monopol u države.
Zapravo je onaj mali imao pravo u mnogim tumačenjima legendarne izjave: "U životu je važno da ne skidaš pločice sa zida u kupioni".
« Zadnja izmjena: 18 Studeni 2009, 16:53:37 poslijepodne glonga »

Offline tifoz

  • Tek se pojavio na forumu...
  • Postova: 15
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #161 : 14 Prosinac 2009, 11:36:36 prijepodne »
Još 150 m. :)

Offline andjeo gabriel

  • Ne može bez foruma i obrnuto...
  • Postova: 788
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #162 : 14 Prosinac 2009, 22:25:33 poslijepodne »
Je ako su dobro nanišanili! Ako su falili, ima će mo tri tunela. :)

Offline glonga

  • Forumska Al-tipkovnica
  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 10.154
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #163 : 14 Prosinac 2009, 22:30:28 poslijepodne »

Šta udi? Uze ćemo koncesiju i gojit gubine, gljivice i gubinice u ona dva viška, dok kroz jedan ne protramo železnicu.

Offline likarija

  • Gožđeno pero foruma
  • ***
  • Postova: 2.599
  • Nu me!
    • Oldtimer klub Zagreb
Odg: TUNEL BIOKOVO 30/6/2010
« Odgovori #164 : 15 Prosinac 2009, 11:08:04 prijepodne »

Bar će se imat šta farbat. :spidom

:starac