Zavelime, mediji su odavno u raznim podmetanjima oko Crkve. Mene toliko ne iznenađuju jer "veži konja gdje gazda kaže".
Čiji su "hrvatski" mediji:
Westdeutche Allgemeine Zeitung i EPH izdavači su največeg broja 'hrvatskih' novina i publikacija. Procjenjuje se da njihov udio pokriva oko 60 posto ukupnog medijskog prostora u RH.
Od novina, to su: Jutarnji List, Slobodna Dalmacija, Sportske novosti, Slavonski dom, Dubrovački vjesnik, Šibenski list.
Među WAZ ovim publikacijama su i: Globus, Arena, Auto klub, Auto blic, Gloria, Cosmopolitain, Moto Klub, Teen, Moja tajna, O.K., Grazia, Playboy, Tena i Vita.
Styria Medien AG u svojem vlasništvu u Hrvatskoj ima: Večernji list, 24sata, Poslovni dnevnik, TV tjedan, besplatni tjednik Metropol i portal
www.njuskalo.hrKroz svoje zasebno poduzeće Adriamedia, Styria u Hrvatskoj izdaje i veći broj revija među kojima su: Elle, Elle dekor, Men's Health, National Geographic, Lisa, Čarolija okusa, Moj lijepi vrt, Moj stan, Moje dijete, Story, Stars, GEO, Klik, Gala style, Sensa i Burda modemagazin.
Novine moraju braniti inetrese svojih gazda, a Hrvatima, ako hoće imati kakav takav utjecaj na medijskom tiskanom prostoru, morati će otkupiti ili pokrenuti novi dnevni list. Teško će to iči, jer i ono malo bogataša Hrvata neće ići u ulaganje u taj list jer je njima dobro.
